معماری خانه های جادویی هوشمند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 ارديبهشت 1396
بازدید : 120
نویسنده : omid

معماری نقش مهمی در آرامش زندگی افراد بازی می کند. در دنیای پرهیاهویی که با آن مواجه هستیم، داشتن خانه مسکونی که معماری داخلی آن به گونه ای باشد که آرامش را برای فرد به ارمغان بیاورد، یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

طراحی معماری برای خانه های جدید و استفاده از معماری مدرن می تواند این مهم را جامه ی عمل بپوشاند. استفاده از ابزارهای گوناگون برای فضای معماری داخلی بنا و استفاده از ابزارهای هوشمند سازی منزل مسکونی، قدمی بزرگ در این راه محسوب می شود.

با دانست این مهم باید در نظر داشته باشیم، معماری خانه های مدرن می تواند به گونه ای باشد که قبل از رسیدن به منزل، چای گرم تهیه کنیم. تنها با فشردن و دستور از راه دور، حمام را گرم کنیم، نور معماری داخلی خانه را تنظیم نماییم و سیستم گرمایش و یا سرمایش را از راه دور به دلخواه تنظیم کنیم.

طراحی معماری و هنر معماری تنها به بنای ساختمان از لحاظ ظاهری و معماری بنای ساختمان محدود نمی شود. می توان نر معماری را برای جای دادن اشیا و وسایل مختلف خانه به بهترین شکل به کار گرفت تا در حد امکان از فضای داخلی ساختمان مسکونی نهایت استفاده و کارایی برده شود و حس بهتری برای ساکنین ایجاد نماید.

خانه های مدرن باید دارای معماری مدرن باشند تا معماری عصر جدید در ساختمان های مسکونی بتواند راهگشایی برای ساکنین باشد تا هر چه بهتر بتوانند خواسته های خود را از زندگی طلب نمایند و به بهترین شیوه ها به آنها جامه ی عمل بپوشانند.

کلمات کلیدی: طراحی معماری برای خانه های جدید، استفاده از معماری مدرن، فضای معماری داخلی بنا، ابزارهای هوشمند سازی منزل مسکونی، معماری خانه های مدرن، نور معماری داخلی، طراحی معماری و هنر معماری، معماری بنای ساختمان، فضای داخلی ساختمان مسکونی، معماری مدرن




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com